10-i-botten-lista på hushållssysslor!

I min vänskapskrets är jag känd som kvinnan som gillar att städa. Det är egentligen en lätt överdrift. Det är nog mera resultatet av städningen som tillfredsställer mig. Vissa saker tycker jag är riktigt äckligt trista. Här kommer min riktiga bottenlista. 
I toppen av botten, definitivt: Strykning! Därefter utan inbördes rangordning, Skura toa, Putsa fönster, Tvätta, Tömma papperskorgar, Byta sängkläder, Bära ner julsaker i källaren, Plocka ur diskmaskinen. Tja, jag kommer just nu inte på mera så det blev inte 10, men jag jobbar på det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dammsuga då? Det suger ;-)

2008-06-17 @ 20:04:43
Postat av: Anitha

Njae, va 17!? Det är ganska ok faktiskt. Nu har ju jag/vi en väldigt bra dammsugare förstås :)

2008-06-17 @ 20:16:07
URL: http://anithas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kom på en till...



Ugnen, den är inte rolig den heller.

2008-06-18 @ 19:56:21
Postat av: Anitha

Nej så sant så sant, den är inte heller kul. Det gäller att anfalla den direkt och inte låta den gro igen :)

2008-06-19 @ 12:54:04
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0