Det kom ett brev...

För några veckor sedan fick jag ett brev. Alltså ett vanligt, som kom med posten! Någon (Läs:Larsson, Lars-Gunnar) påstod att det nu är 40 år sedan vi lämnade grundskolan!? Dikt och förtal säger jag,  det kan verkligen inte vara mer än högst 15 år sedan! Hur som så pågår nu värsta planeringen för en reunion! I slutet av augusti skall vi samlas, ett gäng medelålders (?) typer. Någon asprirerar på att vara den som inte kommer att få inträde till etablissemanget där vi ska träffas i slutet augusti, utan tvingas sitta utanför och mata änderna! De fleta övriga skickar upplyftande mail, typ "Hej ungdomar...", "Hej snyggingar..." etc. Någon påstår sig till och med ha blivit både rynkig och gråhårig. Gud förbjude, vi är väl alla vackra och still going strong? Personligen kände jag till en början viss tveksamhet till detta tilltag, men i takt med att alla entusisastiska mail droppar in blir jag mera PÅ. Det här ska verkligen bli jättekul. Funderar som bäst på ett bra upplägg för kvällen. Av någon helt outgrundlig anledning blev det just jag som fick uppgiften att fixa lokal!? Nu gäller det att också fixa ett program. för kvällen...

Någon som känner igen någon?? Och gissa vem som är jag!


Kommentarer
Postat av: Ann jacobson

God kväll!

Är verkligen imponerad av din iver.....önskade att jag hade sammma energi.



2008-06-09 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0