Går kraf(f)ten) ur IF Guif ikväll?

Ikväll hålls årsmöte i IF Guif, en förening som jag för egen del haft ett kort förflutet i medan MIML (han jobbar alltså inte för rikskriminalen!) har lång tjänstgöring att se tillbaka på.  Det mesta talar för att resultatet av kvällens ordförandeval kommer att bli att föreningen under ännu ett år kommer att ledas av en tämligen överviktig ica-handlare med klent intresse för handbollen och som jag bara sett bevista en enda hemmamatch,  på bekostnad av en kraf(f)t)-full, kapabel och väl meriterad person som säkerligen hade goda förutsättningar att få ordning på klubbens risiga ekonomi. Väldigt synd, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Brusan

Hej på dig!

Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste om den "tämligen överviktig ICA-handlare med klent intresse för handbollen". Underbart!



Vad snyggt det blev när ni har fixat lite ljusare i lgh. Jag blev väldigt förtjust i Berits numera vita stolar...



Ha det så bra och hälsa MIDL (mannen i ditt liv). Vi ses!



Kram

2008-06-10 @ 22:40:17
Postat av: Anitha

Tjaba, brusan! Så du hittade hit. Kul. Ja, vad gör man inte för att underhålla? Och nu har det stått i morgontidningen också så det är sant. Nu fick jag ett bra tips, ska nog berätta lite om Berits förvandlingsnummer...

2008-06-11 @ 08:00:31
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0