Midsommarplan - not

Det här med att bo mitt i stan har onekligen sina fördelar - men också några få nackdelar. Midsommarfirandet t ex är inte alls lika upphetsande här vid Fristadstorget. Man kan ju inte precis hur som helst bjuda hem sig till nära och kära som råkar bo närmare grönskan. Därför sitter jag just nu och surfar runt lite på nätet och spanar in alternativ. Jag har just blivit nobbad av Trosa Stadshotell, där det var "bomfullt. Lite lockad är jag just nu över en midsommar på SPA-hotell, typ Loka Brunn.  Ett problem (?) i sammanhanget är att MiML just nu befinner sig på tjänsteresa i Ryssland, helt ovetande om mina planer och funderingar. Emellertid så är han en ganska tålig person och det har faktiskt hänt vid tidigare tillfällen då jag haft liknande beslutsvånda att han helt enkelt sagt typ så här "-du är ju vuxen, det är ju bara att du bestämmer." Tja, spänningen är nu olidlig. Vi får se om jag är beslutsför imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0