Titta in i det hemliga rummet

När jag sitter framför datorn så gör jag det i hemmets hemskaste rum. Jag har länge varit på gång att ta tag i det hela men hittills har inte den rätta inspirationen infunnit sig. Det är en verkligt svår uppgift ska jag säga. Rummet är 24 m2 och ganska kvadratiskt. Det används som både arbetsrum, gästrum och skräpkammare. Strykbrädan har i princip konverterat till möbel. Så här illa är det, inte konstigt att miljön just nu inte inbjuder till några mer kvalitativa blogginlägg!



Alla tips om vad som skulle kunna göras med detta rum tas tacksamt emot. Ett villkor dock, det skall hållas i en lagom lantlig, shabby chic stil! Hur man nu kombinerar det med strykjärn, laptop, dator med 24" skärm, surroundhögtalare etc??


Kommentarer
Postat av: Iron

Ja, den frågan känns viktig. Agnes hade ju prov på en shabby chic dator på sin blogg om jag inte minns fel. Själv tycker jag det är svårt att kombinera den vita, lantliga stilen med PC och manicker så jag har funderat på att investera i ett skrivbord i engelsk stil med läder/alternativt en sekretär med lucka som man kan stänga om eländet när det inte används!

2008-06-24 @ 14:41:17
Postat av: Anitha

Eva Agnes exempel på retrofierad pc kostar nog skjortan! Det får nog bli en kombivariant av något slag. Lätt är det inte, men nu måste jag ta tag i detta!

2008-06-24 @ 18:46:56
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0