Alla Helgons Dag...

Imorgon är det Alla Helgons Dag, den dag då många av oss ägnar en stund till eftertanke och att minnas nära, kära som inte längre är med. Jag gjorde mitt besök på kyrkogården redan idag och pysslade lite om den grav där askan av mina bägge avlidna föräldrar finns. Jag tände ljus också och förhoppningsvis brinner dem fortfarande imorgon. Min mamma dog redan 1996 och har alltså varit borta i drygt 12 år, vilket känns helt ofattfabart! Pappa förra året, men det känns som nyss. Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Jenny

12 år, helt ofattbart! Saknar henne massor!

2008-11-01 @ 08:23:05
Postat av: Irene

TACK för att du finns!

2008-11-01 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0