Mediakåt men ändå svår att nå av media!?

Det senaste stjärnskottet på blogghimlen, Blondinbella (jag vägrar länka här) uppges ha snuvat ett gäng entusiastiska studenter på deras affärsidé. Håller inte för otroligt att det är sant. Alltså, det har både stått i Eskilstuna-Kuriren, Tidningen Folket och Aftonbladet! Skitlågt, enligt min mening men det mest överraskande tycker jag nog ändå är att en så mediakåt ung dam som till varje pris tycks vilja exponera sig och dessutom tjäna pengar på detta, när det kommer till kritan kan nås av reportrar. Samtliga tre artiklar jag läst avslutas med just detta "-vi har sökt Blondinbella för en kommentar, men inte fått kontakt med henne." Man tar sig för pannan.

Kommentarer
Postat av: Karolina Örnstedt

Du reagerade inte på väskinsatsen redan finns? Och att personen som tillverkar den har pantent och sålt den i 1,½ år?



Det är jue knappast Blondinbella som tillverkar produkterna.



Dum i huvudet på riktigt?

2008-10-15 @ 21:17:34
URL: http://ornstedt.blogspot.com
Postat av: Anitha

Oj, kul att jag kunde elda upp någon. Vad betyder jue?

2008-10-15 @ 21:27:05
Postat av: Ann-Sofie Wågström

Hej vännen!

Blondinbella mår lite dåligt just nu hon hade en italieninsident i somras. Då skulle hon göra ett blogguppehåll för att komma i form igen. Blogguppehållet varade i hela fyra dagar. Eftersom hennes blogg ger ett ganska bra ekonomiskt utfall så finns det en stark drivkraft att fort friskna till.



Väskmodellen kanske redan fanns när de unga tjejerna här i Eskilstuna kontaktade Blondinbella men det var hon som marknadsförde det hela efter att eskilstunatjejerna tipsade om fenomenet. Det är klart att flickorna känner sig blåsta då.



Hälsar

Ann-Sofie

2008-10-15 @ 21:33:58
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com
Postat av: Jennie Eneroth

Hej! Det här ämnet verklar lite väl påtalat!

Jag är en a medlemmarna i BaginBag UF, och om det ärnågot du uppfattat på fel sätt eller har frågor om så kan du kontakta oss på vår blogg : http://binb.blogg.se, där har vi även ett upplägg efter artikeln i Aftonbladet, vi skulle uppfatta om du skickade en länk till e-kurirens upplaga om Blondinbella och oss ,för det har inte vi hört någonting om!



/ BaginBag UF

2008-10-15 @ 21:52:52
URL: http://jennieeneroth.blogg.se/
Postat av: Anitha

Jag hoppas verkligen att JAG inte har missuppfattat, jag håller ju på ER! Kanske var jag för ironisk :( Jag läser flera tidningar så möjligen blandade jag ihop Kuriren och Folket, vilket jag beklagar. Har länkat till er sida nu.

2008-10-16 @ 08:07:28
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0