Kvinnor kan!

Återkommen och något utvilad efter två dagars kickoff som blev en mycket lyckad aktivitet. Inte minst uppskattades det avslutande kanotracet dag 1. Två av mina kvinnliga kollegor visade sig fenomenala paddlare. Glöden går inte att ta miste på!



Dessutom visade en annan av mina kvinnliga arbetskamrater upp en överraskande talang när det gäller bågskytte! Kolla vilken vinkel!



Själv har jag avslutat denna eftermiddag med att sätta upp en tavellist. Med hjälp av borrmaskin och tumstock blev detta resultatet (är inte helt nöjd och vid nästa besök av sonen kommer jag garanterat att få bakläxa). Nu ska här inte placeras några tunga saker alls, så det får duga tills vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0