Mormor på distans eller mormor distanserad....??

Det här känns inte riktigt bra! Jag är ju inte bara mamma, jag är mormor också. Jag hade en plan att jag skulle köpa mitt yngsta barnbarn en gåstol. Han närmar sig raskt sexmånaderssträcket och enligt hans mamma, tillika min äldsta dotter, så tillbringar han alltmer tid med att ligga på golvet och göra situps. Grabben vill såklart ha lite utsikter! För en tid sedan så informerade jag dotterna att jag minsann hade för avsikt att köpa gossen en gåstol. Sådana tingestar kan understundom underlätta tillvaron för små barn som gör situps! Inte har jag kommit till skott med det heller! Vad är det för fel på mig som ägnar all vaken tid åt att bara jobba och jobba? Idag tog jag i alla fall äntligen tag i saken! Och vad blev det? Jo, jag hittade en webbaffär, beställde över nätet med betalkort, leverantören levererar och dottern får ta en avi och packa in två barn och bege sig till ett postkontor! Sjukt eller? Hur som, Simon, mormor älskar dig och önskar dig (och så klart din mamma) all lycka med gåstolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0