Det är mycket nu...

Blogginspirationen går lite på halvfart just nu. Det kanske är våren som lockar till andra aktiviteter? Här skall ikväll aktiveras ordentligt. Sonen som fyllt 30 skall uppvaktas rejält. 30 år!? Det är verkligen rena vansinnet. Var tog tiden vägen? Hur som så skall undertecknad dessförinnan bjudas på öl av MiML på Eskilstuna Ölkultur. Med oss har vi för övrigt sonens pappa, vilken för MiML just åkt för att hämta in till staden. Ett sällskap på tre som säkert många tycker är lite udda, men sådana är vi i den här familjen, så det så! Det blir mitt första gästbesök hos ölföreningen där de båda herrarna är medlemmar. För kvällen råkar jag också veta att min "bloggkollega" Ann-Sofie står i baren, så det borgar (haha, det blev ju riktigt roligt, hon är ju ursosse!) nog för att det blir ett trevligt besök.

Dagen har dessutom börjat väldigt bra. Lunchdate med döttrarna och den enas små gossar på Papas Tapas, där fyraårige Samuel något förundrad och helt överraskad bjöds på glass utan att han ens ätit upp maten. Ur led är tiden :)

Alla sluter upp hos 30-åringen så det blir garanterat en trevlig lördagkväll att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, nu för tiden är vi sossar välstädade och hänger inte upp någon i slipsen.....

2009-04-18 @ 16:26:45
URL: http://peowagstrom.wordpress.com
Postat av: Anitha

Hmm, har ju aldrig burit slips så skulle jag nu känna mig trygg eller...?

2009-04-18 @ 22:29:19
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0