GoStay vill inte ta något ansvar...

Veckan har gått och bagaget ännu inte i sikte. I måndags kväll skulle det komma, i tisdags morse skulle det komma, igår skulle det komma....

Det skitflygbolag som Gostay anlitade för denna jävla transport heter MCA Travel group AB och enligt de uppgifter jag fått fram på 121.nu så är the group inte så stor!

Omsättning: 500 000 - 999 000 (2007)

Anställda: 1-4 anställda

Antal arbetsställen: 1


Men idag säger i alla fall Gostay att nu är det minsann lastat på en lastbil och ska köras ut idag!

Tänker med oro på MiML:s svarta nyårskostym skall se ut efter att ha legat nerpackad i en vecka! Och min fina Gunilla Pontén-klänning!?

Är man helt rättslös som resenär, eller...?

Kommentarer
Postat av: Iron

Ägaren till MCA jobbade tidigare på Viking som tydligen konkade. Verkar vara samma sak med resebyrån GoStay, det är ett pyttelitet bolag startat av några som tidigare varit anställda på ett större bolag - far och två döttrar nåt turkiskt namn - minns inte riktigt ........ de 60 000 som vi betalde för resan är väl en rätt avsevärd del av omsättningen för ett sådant bolag..... undrar om det är Mikael själv som när han inte är pilot kör lastbil och levererar bagage?????

2009-01-09 @ 15:27:07
Postat av: Leffe

Och min nya kostym och min nya, dyra badkostym!

2009-01-09 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0