Let´s dance, spännande startfält...

Om en kort stund kommer jag att bänka mig framför 42:tummaren. Säsongens Let´s dance på ingång. Vilket startfält! Jag har redan identifierat säsongens Pepe Eng. Måste alla kategorier vara antingen Elisabet Höglund eller Carl-JanGranqvist. Blondinbella är ju en typ som antingen försvinner eller vinner. Skall bli väldigt spännande att se hur hon skall klara att hålla sin välgjorda (?) makeup på plats samtidigt som hon förväntas träna hårt! Sätter nog en femma på att hon inte blir långvarig. Magnus Samuelsson blir ju en annan intressant person att skåda. Utan tvekan har han muskler för att lyfta och ta emot sin danspartner på ett mycket betryggande sätt. Frågan är kanske mera hur han skall klar finliret. En som jag hoppas och tror mycket på är Morgan Alling, en riktig gummimänniska. Jag är övertygad om att han kommer att gå långt. Laila Bagge tillönskar jag naturligtvis mycket skit av juryn, det har hon ju bjudit upp till. Linda Haglund tillönskar jag all lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0