Dagens projekt...

I morse fick jag en snilleblixt. Under vår diskho hade förre ägaren av huset, von Schmart, istället för skåpsluckor, placerat ett förhänge i form av ett draperi. Mönstret på draperiet föll inte yours truly i smaken så jag bytte ut det mot en spetsgardin. I morse kom jag så på att det måste för höge farao gå att sätta dit skåpsluckor. Draperiet plägar ju bli smutsigt så fort man tömmer kaffefiltret... Sagt och gjort. Mot Ikea. Så klart fanns det skåpsluckor som passade. Visserligen är de inte identiska med övrig köksinredning. Men så när...Och jag har egenhändigt borrat hål för knopparna. Så det så!



Jag är i alla fall förbaskad nöjd...

Kommentarer
Postat av: Yster Syster

Klar förbättring, som allt annat i huset som måste njuta av att äntligen få en ägare som känner att huset har själ!



Verkligen ett lyckat val!

KRAMIZAR från oss!

2009-07-11 @ 10:17:31
Postat av: Ann-Sofie Wågström

Det blev jättefint, bra gjort Anitha!



Kram

Ann-Sofie

2009-07-11 @ 17:20:09
URL: http://annsofiewagstrom.wordpress.com
Postat av: Anitha

Tack för det!

2009-07-11 @ 20:27:37
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0