Jag har inte lagt av...

... men den riktiga inspirationen vill inte riktigt infinna sig. Det är mycket nu. På måndag åker vi till Dublin, vilket skall bli spännande. Det blir mitt första besök där. MiML fyller år. Jämna. Med en nolla på slutet. Att vi skulle resa bort bestämdes långt före jul och med tanke på hur saker och ting utvecklat sig är jag glad att vi inte skall ha kalas. Hemmet är upp och ner. Jag är upp och ner. Mycket hänger givetvis samman med den förestående flytten. Vilken jag hävdar är mycket nära förestående, medan MiML lika bestämt påstår att "det är ju flera veckor dit". Jag känner att paniken är nära. Att vi gjort oss av med ett antal möbler, minst 7 svarta sopsäckar med allehanda textilier, 2 bärkassar med böcker, lådor med ditten och datten etc, märks ännu inte ett dugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0