Förändring...

En god stund av denna dags eftermiddag ägnade jag åt Vice. Eller egentligen så var det väl han som ägnade sig åt mig. Han är nämligen frisör. Det blev en viss förändring, men inte tillräckligt stor för att MiML skulle höja på ögonbrynen. Jag är i alla fall väldigt nöjd.

Det som hände därnäst innebar i alla fall en förändring som är synbar även för en halvblind. Våra sedan lång tid tillbaka beställda bokhyllor dök nämligen upp. Som så mycket som händer mig/oss så gick det ju inte helt på räls men jag orkar inte sammanfatta berättelsen om Posten Logistik, så jag avstår. Förresten antydde MiML att jag kunde skriva att han äntligen byggt färdigt dem så det gör jag naturligtvit :) Han har äntligen byggt färdigt dem. Och ni som känner honom vet naturligtvis att det är ren och skär lögn. Hyllorna levererades i alla fall denna dag. Dock endast alldeles innanför tomtgränsen, där de tillbringat eftermiddagen på pall. När mörkret hade lagt sig började vårt jobb med att bära in dem. Och det tog verkligen på krafterna. Fy fan, är nog ett adekvat uttryck, dem var rent ut sagt skittunga! Men nu är dem på plats. Lite pimpning återstår nog innan jag kan luta mig tillbaka och känna mig helt nöjd. Färdig känner jag mig ju ändå... Så här blev resultatet...







När jag ändå var igång, flyttade jag runt på några fågelburar. Men jag har en känsla av att dem kommer att flytta runt lite innan dem "sätter bo"...




Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Åh herregud så fint!! Och du ahr fått dina kuddar också? Jag väntar fortfarande på mina!! Jag är grön av avund och börjar snart att leta efter ett eget ställe att inreda!

2009-11-16 @ 20:39:23
Postat av: Mira

Vad fina de är! Riktigt underbara och kuddarna också!! Jag känner igen dem men kan inte placera var jag har sett dem.

2009-11-16 @ 22:20:05
Postat av: Anitha

Tack! Mira, kuddarna är från HM Home...

2009-11-17 @ 08:19:19
URL: http://anithas.blogg.se/
Postat av: Syster not so yster

Dom kuddarna har jag sett i din soffa - Mira! ;-)

2009-12-10 @ 14:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0