Retorik, kommunikation och duktiga kvinnor...

Idag har jag bevistat ett mycket intressant föredrag. Nina Buchaus, som driver företaget Crevi Retorik avslöjade på ett mycket insprirerande sätt hur man blir en kommunikatör i världsklass. Vilket jag nu självklart kommer att utveckla mig till. Pass upp! Tillställningen var Eva Karlssons och BAMconsults årliga seminarium, där Eva också delar ut stipendium och hedersomnämnande till kvinnor som visat gott ledarskap. Den som fick det synnerligen välförtjänta hedersomnämnandet var en av de kvinnor jag gillar allra bäst och gärna umgås med, Irja Bäckström. En helt sjuk sak i sammanhanget är att när jag var på väg på seminariet dök faktiskt kände på mig att det skulle bli hon. Var det så uppenbart eller är det någon som vill ha hjälp med en spådom? Zarah Öberg, som jag inte känner lika väl, men väl känner till, fick stipendiet. Ett varmt grattis till båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0