Long time no seen...

Det har inte varit så febril aktivitet på bloggen den senaste tiden. Undertecknad har varit lite upptagen med olika projekt. Ja, mina vänner. Ni gissar rätt. MiML är på tjänsteresa... I söndags, dagen innan han skulle åka, antydde jag att det nog skulle bli lite mysigt att vara hemma några dagar alldeles själv. Han tittade lite konstigt på mig och sa "-ja, men det finns väl inte mer att måla". Trodde han ja! Den här gången har jag tagit i rejält, så fan vet vad han skall säga när han kommer hem imorgon kväll? Det inte helt billiga soffbordet i ek har nämligen fallit offer för 1/2 liter V-slip. Den är verkligen dryg måste jag säga! Nej, egentligen är jag inte särskilt orolig. Möjligen har jag härstädes givit lite fel bild av hans uppfattning om mina upptåg, men sanning att säga så är han en av mina ivrigaste påhejare. Särskilt om han inte själv behöver vara delaktig i själva projektarbetet. Hans grej är nog mera att njuta av resultatet. Den här gången tror jag han kommer att bli supernöjd. Ikväll drog jag de sista tagen med det finaste slippappret, en rejäl kniv och lite vax...



Som kronan på verket anlände idag inte mindre än två efterlängtade leveranser till Posten/Pressbyrån. Några superfina skyltar som jag beställt av en av mina bästa min-inredning-vänner, Henrysdotter, samt två marschallklot som jag beställde från Darlings i Trosa. Blev så otroligt inspirerad efter mitt besök på Bomans i förra veckan!

Titta och njut!











När jag ändå var igång drog jag över lite annat också med vit färg:)

 


Kommentarer
Postat av: Nia

nu sitter sambon och jag och kollar på klot,att man är bra sugen på att köpa en el två

vi får väl se vad det blir :-)

2009-09-02 @ 21:36:28
Postat av: Anitha

Vad roligt om jag kunde inspirera er! Lycka till.

2009-09-02 @ 21:39:54
URL: http://anithas.blogg.se/
Postat av: SY

såg klot på Plantagen......liknande

2009-09-02 @ 22:42:56
Postat av: SY

vill se NÄRBILDER på bordet och "shabbningen"

2009-09-02 @ 22:44:01
Postat av: Köp, dem är säkert billigare. Skall prova att närfota!

2009-09-02 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0