Laila Bagge v Kikki Danielsson et vv...

Dem verkar ha det jobbigt, kändisarna. I dagens Expressen på nätet kan vi läsa att Laila Bagge ägnar ett långt blogginlägg på tidningen Mamas hemsida åt att kritisera Kikki Danielsson. -Jag är trött på alla uttalanden om hur synd det är om Kikki och att det verkar som att hela världen är emot henne. Det kanske är dags för henne att en gång för alla vakna upp och öppna ögonen på hur det faktiskt är i denna bransch, skriver Bagge på sin blogg. Allt enligt Expressen, jag har inte läste bloggen. Ja, nog måste det vara en tuff bransch. Så till den milda grad att man säljer sitt eget bröllop och kastar sig över dem som redan ligger. För egen del är jag rätt trött på Bagge...


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Haha...

Nu tog du exakt orden ur munnen på mig. Precis vad jag sa när jag stod i kassan och läste rubrikerna på kvällstidningen. Man undrar om dom (Kändisarna)har en pakt och turas om att kasta skit på varandra mot betalning från tidningarna??

2010-08-10 @ 14:49:08
URL: http://gryningsljus.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0