Det är något fel på mina leder...

Sedan en tid tillbaka, närmare bestämt cirka ett år, har jag känt av ett problem med mina leder. För ett år sedan var det fotlederna som värkte. Då bestämde jag mig för att det var för att vi flyttat till ett hus i två våningar, dvs med en inomhustrappa. Den första tiden var det ett evinnerligt springande upp och ner i trappen. Detta använde jag som förklaring till värken i fotlederna... Under semestern på den grekiska ön började det att värka i händerna och igår  kväll gjorde det så ont att jag inte ens kunde vrida av korken på en nappflaska! Fick lov att tillkalla MiML för att få upp flaskan. Värst är det runt tummar och pekfingrar. Är det en begynnande reumatism kanske? Väderkärring eller SVBK (svider, värker, bränner-kärring) Fan också!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hallojs Anitha! Aj det låter inget vidare det där:-(

Hoppas kofferten blir till belåtenhet...

Typiskt bussgods att inte höra av sig! Kram Annica.

2010-07-26 @ 11:45:26
URL: http://homenumberone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0