Äntligen!

MiML telefonerade från Dubai. Efter lite allmänt prat om väder och vind säger han plötsligt: -Men du, en viktig sak. Jag har hittat din favoritparfym! Jag lyfte formligen lyfte från golvet och förstod precis vad han menade. När vi var i Dubai tillsammans för ett antal år sedan trodde jag att jag köpte det sista lagret. Uppenbarligen inte. Den butik han nu hade hittat hade sex flaskor i lager. Han köpte dem allihop! Min fleråriga jakt på dessa underbara droppar kan nästan fylla en hel bok. Jag har i bokstavlig mening jagat denna doft och dess upphovsman jorden runt! Nu tror jag inte det är sant förrän jag ser det. På lördag! Mmmmm.... Man må kalla mig ytlig, men då står jag för det då!


Kommentarer
Postat av: elin

"Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar handlar i fel affärer!". Något åt det hållet :)

2010-03-09 @ 20:41:16
Postat av: Anitha

Den var väldigt bra, men det är såklart en världslig sak. Fast kul!

2010-03-09 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0