Google och Facebook till Eskilstuna...

Svenskar från Ystad till Haparanda må vara trötta på vinter, snö och kyla. Men enligt E24 uppskattar i alla fall både Google och Facebook vårt kyliga klimat, så till den milda grad att de faktiskt överväger att flytta hit. I alla sina datorhallar. Till min glädje ser jag att min hemkommun finns med på listan över tänkbara lokaliseringar. En viktig parameter för dessa it-bjässar är emellertid eltaxan. Nu förväntar jag mig att det företag som detta hushåll sponsrat mest den gångna vintern, nämligen Eskilstuna Energi&Miljö, ser till att få ihop en lockande offert! Bäste Adam Brännström, det är saligare att agera än att reagera! Det vore väl en rejäl fjäder i hatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0