Nöjda kunder och facebook...

Jag är en hängiven och engagerad medarbetare i ett fastighetsbolag, där nöjda kunder är vårt gemensamma mål. För det mesta lyckas vi. Det bekräftas av våra årliga kundenkäter. Men det händer tyvärr, dock inte så ofta, att kunder känner sig missförstådda. Ett sådant tillfälle inträffade  idag. Det ovanliga med denna kund var dock att att han lyckades leta upp yours truly via min profil på facebook. Och den vägen skickade han ett meddelande där han beskrev sina känslor. Väldigt tråkigt, men inte värre än att jag hoppas att vi ska bli vänner igen. Hur som så imponerade detta stort på mig. Inte att han kände sig missnöjd naturligtvis. Men väl den kreativitet han visade prov på och faktiskt hittade mig den vägen. Nu jobbar vi på att vända detta till något positivt. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0