Det trodde jag inte om mig...

Yours truly har genomfört två dagars intensivt strategiarbete med kollegor. Sådant tar på krafterna. Men det ger också nya sådana - krafter alltså. Igår kväll fick jag massor av sådana nya. Jag gjorde något jag aldrig gjort tidigare och aldrig heller trott att jag skulle komma att göra. Jag badade utomhus i vedeldad tunna där vattentemperaturen var dryga 40 grader! Det har jag gjort förut. Men aldrig, aldrig har jag doppat mig i en vak där vattentemperatur var sådär 2-3 grader! Detta kan nu prickas av på "att-göra-listan". Två gånger klev jag dessutom ner i vaken! Det var en otroligt häftig och vederkvickande upplevelse som jag kommer att minnas länge...




Kommentarer
Postat av: carina sporrong

Det trodde inte jag heller att jag skulle göra. Grymt skönt var det i alla fall!

2011-04-15 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0