En perfekt kväll...

Jag undrar om det finns någon trevligare sysselsättning än att tillsammans med precis lagom många vänner avnjuta god mat och dryck och prata om allt och ingenting? Enligt min mening ska det också gärna vara feststämning, men ändå inte för uppstyltat. Och man ska inte vara fler än att alla kan konversera med alla. Alla ska vara avspända och naturliga och bjuda på sig själva. Och ingen ska prata i munnen på någon annan eller avbryta. Så ska en perfekt kväll avnjutas. Precis så hade vi det igår, MiML och jag. Vi hade förmånen att tillbringa trettondagsaftonen hos de trevligaste och mest underhållande vänner jag kan tänka mig. Ett perfekt värdpar. Och till på köpet råkar de också bo i en helt underbar miljö, där de skapat sig ett hem som får de flesta att bli gröna av avund. Även mig. Jag tar mig friheten att bjuda in också dig till ett cyberbesök på Stora Lövhult så att du kan se med egna ögon! Det ska erkännas att det till följd av den trevliga kvällen igår, idag råder ett ovanligt lugn i det Fribergska huset, men det var det värt och jag ser redan fram emot nästa tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0