Ännu en bra dag...

Denna dag började verkligen fantastiskt. Startade med en drygt timman lång powerwalk med mina nya vänner, bungypumpstavarna, vid pass halv åtta. Hemkommen hade MiML färdigställt helgfrukost. I sådan ingår kokt ägg. Sedan helt apropå besök av sonen och hans lilla ängel, mitt minstaste lilla barnbarn, en riktig prinsessa. Efter lunch bar det iväg till Torshälla för det årliga besöket på Torshälla marknad. Det blev dessvärre (?) lite kostsamt. Stötte på ett stånd där man sålde diverse mycket frestande produkter i tovad/nunotovad ull. Vill minnas att jag på förra årets marknad provade en jacka och ivrigt hejades på av MiML, som tyckte "köp", men Yours truly tyckte den var för dyr. Det tyckte jag nog egentligen i år också, men föll till föga och fick ta en rask promenad till närmaste bankomat. Hur som, jag är mycket nöjd med inköpet och helt övertygad om att ingen har en exakt likadan :) Visst är den vacker?



Kommentarer
Postat av: käthie

Hej! roligt att se att du har lagt ut en bild... Du var så jätte fin i jackan, har visat flera stycken. Hoppas du kommer att använda den flitigt!



Käthie

2011-09-10 @ 22:58:13
URL: http://www.studiofaber.se
Postat av: Anitha

Käthie, jag är såå nöjd och glad :)

2011-09-10 @ 23:34:57
URL: http://anithas.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Du passar fantastiskt bra i den och jag tror nog att den var väl värd sitt pris - ser ut att ligga mycket arbete nedlagt på den!

2011-09-11 @ 08:35:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0