Jag åkte dit till slut...

Mindre aktiv. Så stod det på webläsarfliken när jag skulle logga in på bloggen idag. Det är en klar överdrift. Är i högsta grad aktiv. Dock inte med bloggandet för närvarande. 

Jag har länge försökt att värja mig. Men till slut åkte jag dit i alla fall. Och precis som jag befarat blev jag tämligen fångad. Det är nog att likna vid någon form av drog. Det hände i slutet av förra veckan då jag befann mig på tjänsteresa tillsammans med några kollegor. Vi åkte tåg. Tre av mina kollegor började ungefär samtidigt och plötsligt satt de där, mitt emot varandra, helt tysta. Djupt försjunkna och med pannan i djupa veck. Suckande och stönande. Och smekande sina mobiltelefoner. Vad de gjorde? De spelade Wordfeud. Med varandra!

Plötsligt kände jag att nu fanns nog ingen återvändo. Jag måste på det jag också. Att registrera sig var inget stort problem, men att välja ett användarnamn som inte redan var taget tog väl sådär 10 minuter. Men på den vägen är det. Och nu är jag alltså fast. I alla fall för tillfället. Har dock lovat mig själv att inte wordfeuda till vardags och självfallet inte på arbetstid! Om det är någon därute som känner för att slå mig i en match (det är ännu inte så svårt eftersom jag är helt grön) så heter jag samma som fastighetsbolaget. Med gemener. Nej, nu har jag lite bokstäver att lägga. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Stjärterum / sara

Hej Anitha!! Den här bloggen visste jag inte om. Ska gå in och läsa ordentligt senare, du har ju skrivit massor - skoj! kram, sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0