Min galna jakt...

Jag har tidigare skrivit om min mångåriga och stundtals galna jakt på en viss parfym, Gilda av Pierre Wulff. Den slutade tillverkas för många år sedan men på olika, mer eller mindre underliga vägar, mitt förråd då och då kunnat fyllas på. För närvarande finns i förrådet dock bara en ensam stackars flaska med några få dyrbara droppar i botten. Men hör och häpna 2x50 ml är på ingång. Från Singapore. Av en ren händelse sökte jag på google i förra veckan och fick napp på eBay! Till rimligt pris dessutom. Har just haft en kommunikation med säljaren som berättar att hans farbror haft butik och importerat parfymer, men Gilda gjorde ingen succé i Singapore. Och hör och häpna, det finns flera flaskor kvar i lagret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0